søndag den 23. marts 2008

VINTERLANDSKAB

Anden afdeling af landskabet, vi vågnede op til igår, og sikkert også det sidste i denne omgang, da der også blev taget nogen, der virker lidt malplacerede når det kommer til stykket. Digital kameraet gør, der til tider bare bliver fyret løs, og resultaterne er til tider derefter, ihvertfald hos mig. Her er vi på marken lige før, vi kommer til skoven.
Her ved aftenstid, hvor jeg står med solen i ryggen og ikke helt kunne stå for kontrasten lys-skygge med sne i skovbunden.
Endnu et billede af en nysgerrig hund, som liige skulle bruge snuden som sine øjne, her er der noget, som lugter spændende, temmelig sikkert et eller andet dyr, som har passeret.
Og her kunne undertegnede ikke stå for solens stråler på den hvide skovbund, træerne med de nøgne grene - og himlen i baggrunden, det er ikke den slags billeder, jeg har taget flest af i denne sæson.
Sidst, men ikke mindst en hund, som er vældig med på at komme med ud på gåtur, her fik jeg hende dog til at sætte sig, så det ligesom var et lidt anderledes syn, hvor hun også viser, hun kan sidde stille, selv om hun befinder sig ude i den spændende sne.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige sne-billeder du har taget. Og billeder af din dejlige hund ikke mindst. God søndag!

Anonym sagde ...

Det først billede er vildt smukt... Skoven, sneen og skyggerne :-D

Zindy sagde ...

Anette b - tak for roserne, nød at sidde og uploade dem. Også god søndag til dig :-)

bambi - også tak til dig for komplimenten. Jeg kan godt lide at lege med det kamera og få forskellige vinkler med. God søndag til dig. :-)

Anonym sagde ...

Åh, de er fine - dine snebilleder, Puk! Det er SÅ sjovt med vores dejlige hunde - og sne :-)

Zindy sagde ...

Tak et cetera. Ja, jeg kan forestille mig, I har lige så stor fornøjelse af jeres hund i sneen som jeg har af min. Jeg synes, det er et skønt og sjovt syn at se det halvstore dyr te sig som en forgroet hvalp derude :-)


FORÅR 2007
Powered By Blogger