onsdag den 19. marts 2008

GÅTUR

Tidligere på dagen var jeg - vanen tro - ude på luftetur, der skulle lidt motion til. Det er blevet en hel vane, der skal ske noget, også selv om der var småkoldt. Vanterne kom på "poterne", og vi traskede derudaf på en af de sædvanlige ture i området. Vi snusede på hver vores måde, mig dog mest med øjnene og kamera i lommen, hvis nu der skulle dukke et motiv op på min færden.
Hunden brugte vanen tro sin snude, og her er hun i nærheden af et spændende sted i hendes verden, det ser næsten ud til, hun lige vil have at vide, om det nu også er okay, hun skal have stedet undersøgt. Hun fik dog min accept, og se næste billede...
Her er snuden i fuld gang, lige før poterne også bliver det, et meget, meget spændende sted, som skulle undersøges grundigt og eftertrykkeligt, men pyt, hun blir mere træt af en sådan oplevelse, hvor hun bruger andre sanser, end når der er galop på markerne, så der var tålmodighed med fra min side en tid, inden vi traskede videre...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

det lyder som en dejlig tur :-) hun har nogle skønne øjne dine hund og sikke en fin pels.

Zindy sagde ...

Anette b - tak for roserne om min hund, der er en form for "erstatningsbarn" for mig. Det var faktisk en god tur, halvdelen af glæden ved turen, er faktisk hundens iver efter at bruge snuden, hvilket kan se sjovt ud.


FORÅR 2007
Powered By Blogger