onsdag den 19. marts 2008

NATUR

Sidst, vi var ude at gå, fandt vi ind på denne skovvej, som vi heller ikke går på så ofte, på trods af, der faktisk er flot på strækningen. Lidt længere henne på vejen, kan man se både søen og fjorden, hvilket der kommer billeder af i senere melding.

Da vi travede afsted der i forårssolen, var der helt vindstille, på engen ved min højre side sås enkelte svaner på afstand, som jeg ikke kunne zoome nok ind til, jeg kunne få dem med på billeder.
På vejen måtte vi over denne kilde, som stille flyder afsted, kilden giver faktisk en indre ro, som vandet stilfærdigt "løber afsted" der midt i det hele. Vejret var meget mildt denne dag, så der var ligesom tid til at gøre lidt ophold og beundre skuet lidt.
Vi havde dog hver vores måde at nyde bækken på, undertegnede havde ikke behov for at blive vasket, blive gennemblødt, det havde jeg det ikke varmt nok til, selv om jakkens lynlås var lynet ned. Hunden derimod skulle absolut, som ventet, ud i vandet, og det var eftertrykkeligt, hun lagde sig pladask, lige så lang hun var på maven og lignede en, som bare nød tilværelsen, hun fik lige så lang snor som hun kunne få, da jeg ikke havde lyst til en meget lokal byge, når der senere skulle rystetur til. Og jeg slap i det mindste for det værste, det var kun enkelte sprøjt, der nåede hen på mine bukseben...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne dejlige billeder og dine ord giver som altid en fornemmelse af at være med på din tur. Rigtig hyggeligt og underholdende.

Kærlig hilsen Evi

Zindy sagde ...

Tak Evi, jeg er glad for dine ord, rart andre trods alt de fleste gange får noget ud af mine ture, beskrivelser, at det ikke kun er mig selv, selv om jeg dog som princip skulle skrive lige så meget for egen skyld.

Kærlig hilsen Puk


FORÅR 2007
Powered By Blogger