onsdag den 19. marts 2008

PYNT

Nu, hvor påsken nærmer sig med raske skridt, viser jeg et par billeder af egen pynt, som jeg i tidernes morgen fik lavet en del af, dels til eget brug, dels til at give væk.
Her er det dog en blandet landhandel, da pigen dog er til påsken, tallerkenen er fra da jeg i tidernes morgen gik til porcelænsmaling i ungdomsskolen, en af favorit tingene fra dengang. Da jeg temmelig sikkert skriver mere over helligdagene, vil jeg nøjes med dette her og slutte med at sige GOD PÅSKE til evt læsere, som kommer forbi...

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og god påske skal det bestemt også lyde herfra. ;-)

Anonym sagde ...

du ønskes også en rigtig god påske herfra :-)

Zindy sagde ...

frk Bibo og Anette B - Tak for jeres gode ønsker til mig, rart med tilbagemeldinger, I hører mere til mig :-D

Anonym sagde ...

Det håber jeg da bestemt vi gør puk2 :-)

Zindy sagde ...

Tak, Anette B, rart at høre, der er lidt interesse for mine skriverier, der er senere kommet et intetsigende oplæg om en hest, mere følger efter...

Anonym sagde ...

Det er fine ting du har lavet.
God påske også fra Evi

Zindy sagde ...

Tak for komplimenten, Evi, sjovt med tilbagemelding. Samt tak for dit ønske - fik vist selv sagt god påske i oplægget. Kh Puk

Anonym sagde ...

Også en god påske til dig Puk :)

Zindy sagde ...

Else, tak for dit ønske. Dejligt, du lige kom forbi.


FORÅR 2007
Powered By Blogger