onsdag den 10. oktober 2007

BESKÆFTIGELSE


Nu er tiden igen ved at være der til de indendørs sysler. Aftnerne begynder at blive lange, det er mest mens jeg bla ser tv, jeg nørkler med et eller andet. Det bliver til meget i løbet af et år. Pt har jeg meget på lager, nok til at sælge, bla disse dækkeservietter, strømper, grydelapper, halsdisser, lyseduge, flaconer, lidt for enhver smag.
Omgangskredsen har i øjeblikket nok på lager, så det er ligesom det det kniber lidt med at komme igang igen, der er rigeligt af det meste, så lige nu og her må jeg nok finde på noget andet at få de lange aftner til at gå med, der skal ligesom ryddes lidt ud, inden jeg går i gang med mere, selv om det også giver en eller anden form for ro, når hænderne arbejder. Spekulerer på, om jeg skulle forsøge at lave en side her på nettet for at komme af med noget af det, eller om evt nogle af mine læsere har nogen ideer tíl at komme af med det. Jeg bor lidt langt ude til, det er meget bevendt med "gårdbutik." Der kommer for lidt forbi min adresse.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger