onsdag den 10. oktober 2007

TAK


Det falder mig ind, jeg lige vil sige tak til jer, der går ind og læser på min blog, især jer, der trofast og jævnligt kommenterer mine beretninger. Det er guld værd, vil jeg lige sige. Især dig, anonym, som nu nogle dage i træk har haft et eller andet at sige til det, jeg har skrevet. Det luner, varmer. Det, der er nogen, som gider læse det, kommentere. At nogen kan bruge det, jeg lægger ind på bloggen til noget, at det ikke kun er et sololøb for egen fornøjelses skyld.
Jeg har været spændt på, om jeg nu skriver så godt som jeg selv tror, jeg gør. En af mine interesser er at skrive, en af mine drømme er, der er nogen, som gider læse det, og det her med bloggen er et eksperiment, om jeg kan fange andres interesse, som ikke har nogen forudfattet mening om mig. Har længe haft lyst til at prøve her som et forsøg og er forholdsvis ny med egen blog. Endnu har ikke mange fundet mig, men det er ikke bare lige at komme i gang, det kan jeg godt se, men er nu opsat på at give det her en chance og evt udbygge med mere på et senere tidspunkt. Til slut for denne gang: TAK til jer, som trofast læser med!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har læste dine indlæg de sidste dage. Bliv bare ved at skrive, selvom du ingen respons får. Du kan da altid bruge det som en slags dagbog. Det er ligesom sjovere på computeren end med kuglepen, og engang imellem giver det jo "bid". Mange gange læser man jo også uden at have lyst til at kommentere.

Zindy sagde ...

Du ramte på kornet, anonym. Det er faktisk sjovere at sidde ved computeren at skrive frem for min ungdoms skriven med kuglepen i hånden. Det gir ligesom lidt mere, andet, andre har mulighed for at se ind, hvis de har lyst. Kender også til det med at læse hos andre, det er ikke altid indslagene fanger så meget, man har lyst til at kommentere, selv om det er velformuleret. Det er bare ikke lige nu, det har interesse, man har bare lyst til at læse om andres liv og evt blive inspireret til nytænkning i ens egen dagligdag.


FORÅR 2007
Powered By Blogger