onsdag den 10. oktober 2007

LÆSNING


For nogle dage siden kom der en fra omgangskredsen forbi ved aftenstid medbringende denne stak blade. Jeg har gennem flere år arvet deres ugeblade, når der skulle ryddes ud. Det var ved at være længe siden, jeg har fået sidst, hvilket vist også kan ses her. Der har været kontakt, men det har ikke lige været blade, vi har tænkt på.
Det har heller ikke gjort så meget mens det var sommer og det var til at komme ud, også om aftenen. Nu har jeg lidt at beskæftige mig med igen disse mørke aftner, hvis jeg ikke lige gider læse bøger.
I dag har jeg godt nok haft fri, været hjemme på adressen hele dagen, men har ikke fået læst, der var nok andet at beskæftige sig med. Haft lidt arbejde de sidste 4 dage i rap og har nu nogle dage, hvor jeg som sådan kan sige, er fritid.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger